Vägning 2 i Rivstart 2011 2.0

Viktförändring: +- 0 kg
Kvar till rivstartsmålet: 3,4 kg
Kvar till slutmålet (januari 2012): 8 kg

Precis som jag trodde så skulle det inte bli nått minus på vågen idag... Jag har som sagt varit med om detta förr och VET att det blir så här, men det är jävligt jobbigt och jag vill helst av allt trycka en stor fet godispåse...fast jag vet att det inte hjälper. Känns bara så misslyckat med tanke på att jag faktiskt varit riktigt duktig med motionen.

Jaja, bara ta nya tag och kämpa vidare...för jag SKA till målet!!! Frågan är om jag ska testa att äta upp ALLA mina extra ProPoints, alltså veckobonusen och de jag tjänar på motionen??? Någon där ute med erfarenhet av ProPoints som jag kan ge mig tips och råd? Det vore jag väldigt tacksam att få...

Nu hopp i duschen och sen iväg en sväng med lilltjompa och handla kattmat och frukt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0