Evigheter sedan sist!

Ja då var det dax igen då att starta en liten viktresa! Senaste halvåret har det hänt så mycket att jag har inte varit så diciplinerad som jag borde då det gäller mat och mortion, så nått extra kilo har klistrat sig fast vid min kropp... Eller så är det garderoben som har drabbats av en grymt virus som kryper mina kläder när de ligger där...

I vilket fall som helst så nu är jag på g igen. I går fixade jag ett 3 månaders medlemskap i Viktväkarna online. Nu SKA jag nå till målvikt! Punkt slut! Vad är det som stoppar mig annat än dålig diciplin!? Jag vill ju absolut INTE se ut som jag gjorde i april -07...ALDRIG igen! Vill inte heller måsta köpa nya kläder i större storlek p g a att jag slarvar... Jag VILL vara hälsosam och inte vara beroende av godis. Jag vill få bort (så gott det går) min dallriga mage :s
Jag KAN göra detta, för jag vet att jag klarat av det förrut. Det finns inget som stoppar mig.
Jag är BEREDD att ändra mina vanor gällande vad jag stoppar i mig, att inte äta godis eller kakor alla veckans dagar...

Jag känner att jag har förutsättningarna på MIN sida nu! Fram med lite "jävlarannamma" så fixar jag det här!

Det handlar om minst 8 kg som jag vill/SKA bli av med. Hur svårt kan det vara? Gick ju ner 21 kg förra viktresan... Innan sommaren är här ska jag vara framme vid målet.

Känns så otroligt skönt att vara i gång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0