Efter 1:a veckan med VV

Det känns riktigt bra att använda mig av Viktväktarna. Hinner knappt börja känna mig hungrig mellan gångerna jag äter, vilket även innebär att mitt humör är mycket jämnare ;) Jag är inte heller lika sötsugen som jag brukat vara. Har lugnt kunna hålla mig till bara helgen och inte ens suktat efter nått. Underbart!

Vågen var trevlig med mig i torsdags då det var dax att väga sig igen. Fick sen ett tips att testa att äta upp även min veckobonus för att se om jag kanske går ner lite mer per vecka då. Så denna vecka kämpar jag med att äta :p ;)

Viktminskning: -0,6 kg
Kvar till mål: 7,4 kg
Total viktminskning: 0,6 kg

Då det gäller motion så har det blivit nån promenad under förra helgen och under veckan har jag motionerat i källaren :p Ja, på min crosstrainer alltså och med gymbollen ;) Riktigt kul är det, och jag har hittills klarat mig från träningsvärk. Dessutom har jag inte haft lika ont i kroppen som jag brukar ha haft, och DET är något väldigt positivt!

Längtar till jag nått målet, då ska jag shoppa lite kläder ;) Har fortfarande kvar 500:- som jag fick i julklapp och de ska användas då, inte före! Dessutom funderar jag på att kosta på mig en sak som jag längre drömt om...

Nä, nu ska jag ta min trötta kropp och krypa ner under täcket och försöka få lite skönhetssömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0