Mindre lycka vecka 2

Vecka 2 som viktväktare gick inte alls bra. Jag testade att äta min veckobonus också, men det hjälpte mig inte...snarare tvärtom. Resultatet blev ett litet plus :s Så nu vet jag att jag inte ska äta upp veckobonusen bara för att...bättre att använda lite av den om det krisar till sig :p

Denna vecka ska jag försöka att hålla mig till endast mina dagliga pp och hoppas att det ger bättre resultat. Tyvärr så har jag blivit sjuk så för tillfället så orkar jag då inte träna nått. Har feber, ont i huvudet och kroppen. Idag har jag varit parkerad i soffan mest hela dagen, bara varit upp för att äta lite...men matlusten har inte varit den bästa...

Viktminskning: +0,4 kg
Kvar till mål: 7,9 kg
Total viktminskning: 0,1 kg

Önska mig bättre lycka under denna vecka...vill så gärna att det här ska gå bra och att jag snart är nere på målvikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0