Vill ha torsdag!

Ja för torsdagar är min vägdag...och jag vill veta hur det går för mig. Stundvis känner jag för att ge upp och trycka in mig en massa onyttigt, medans nästa stund så är peppet på topp :p Jag hoppas att veckan som snart gått har gått bra och att vågen visar ett resultat som gör att jag känner mig nöjd och taggad att köra vidare... :p

Varför så omotiverad i dag? S M Ä R T A stavas det...och befinner sig i min rygg, nacke och axlar...för att inte tala om huvudet :s Vill bara lägga mig i sängen och äta godis och tycka synd om mig själv, samtidigt som jag vet att det är en bra idé...

Bara bita ihop och kämpa vidare... SNART är torsdagen här och då får jag veta resultatet. Fram till dess får jag försöka tänka på annat. Som den lilla kattkille som jag och yngsta flickan ska åka och hämta hem i morgon då de stora är på skolan ;)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Lycka till med vågen imorgon och hoppas du känner dig bättre idag! Peppkramar till dig :)

2011-08-24 @ 20:21:46
URL: http://kiasnystart.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0