Träning

Har en känsla av att det kommer att gå bra med träningen. Min älskade make köpte en träningscykel till mig på Jula i onsdags ;) Nu slipper jag boka in spinningpass och sen se till att få tid att ta mig i väg... Nu kan jag gå ner i källaren och köra ett pass när jag känner att jag har en stund över och att orken finns där. Har ju även en crosstrainer, men då jag tränar med den får jag så fruktansvärt ont i nacke och axlar. Tror att det kan ha att göra med mitt diskbråck :p


Det är godigen som gubben köpte till mig ;)

Har hittills hunnit med 2 pass på den, och jag älskar den! Det ska nog inte vara några större problem att klara mitt rivstartsmål ;)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hurtbulle! Jag har inte kommit igång med träningen än :)

2011-08-21 @ 12:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0