Omstart...

Då var det dax då...IGEN...för en omstart. Tänka sig att det gång på gång går åt helvete för mig i viktträsket :s Jag som sagt till mig själv att ALDRIG mer väga över 63 kg och då jag var dum att tänka att ALDRIG över 65 kg... Var är jag nu då...jo ÖVER 65 kg.

Min syster tipsade mig om Rivstart 2011 2.0 så nu jävlar ska jag lyckas!

Ställde mig på vågen i morse, och det var ingen kul syn de siffror som visade sig. Dock var det inte någon "toppnotering" denna sommar...det HAR varit värre :p Men dagens siffror var "the number of the beast". Så nu har jag tänkt driva ut demonen i mig och LYCKAS nå mitt mål! Hoppas på att få massa stöd och peppning via Rivstartsgruppen.

Mitt första mål, som jag ska nå under rivstarten, är -4 kg. Mitt stora, och slutgiltiga mål, är att nå 58 kg till Januari 2012 då jag är klar med utbildningen och ska börja mitt "nya" liv som sjuksköterska. Det är väl inte ett orealistiskt mål va? Det borde jag klara...

Det finns dock ett litet problem, och det är det där med träning... Jag har Fibromyalgi och ett diskbråck som sätter stopp för mig i mångt och mycket. Jag kan vara hur peppad som helst att fara och träna, men smärtan och/eller tröttheten sätter stopp för mig. Men jag vet att jag måste försöka få mig i väg och träna i allafall nått pass per vecka. Någon där ute som har tips på bra träning för en "fibrotant"?

Nu över till den nakna sanningen :s Jag var duktig förrut att ta bilder och se skillnaden på kroppen då jag gick ner...så nu kommer en jämförelse från "då" och "nu".

DÅ:


NU:

Pga "very bad hairday" så är jag huvudlös på dessa bilder :p Men det här är i alla fall den nakna sanningen...så här ser jag ut idag!





Ja men då så...då kör jag väl igång igen då med Viktväktarna! Önska mig lycka till... :p

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är absolut inget orealistiskt mål :) Och vad roligt att se dom där bilderna - det gav mig mer motivation :) Kämpa på :)

2011-08-18 @ 13:52:42
URL: http://malinstraning.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv: Tack så mycket! Men vilken resa du har gjort! Wow, bra jobbat! Nu taggar vi inför de åtta kommande veckorna med rivstarten! :)

2011-08-21 @ 17:48:17
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0