Känner mig negativ

I morgon är det vägdag och just nu känner jag mig VÄLDIGT negativ...det känns som om det INTE kommer att vara nått minus på vågen. Trots att jag har varit duktig med motionen. Promenad och/eller cykling varje dag denna vecka. Men jag tror det kan ha att göra med att jag tänker på hur det var innan sommaren då jag körde viktväktarna. Trots att jag slaviskt följde programmet och motionerade så gick jag inte ner. Testade alla möjliga saker, som att äta upp ALLA veckobonus och det intjänade på motion och att INTE äta de...men det hjälpte inte.

Visst, jag skulle kunna äta efter GI istället. Men problemet är att jag inte vill utesluta nått för det kommer det inte att funka alls. Då kommer jag att tröttna inom en vecka.

Jag VET att jag inte får ge upp även om vågen inte visar ett minus...men det är så himla lätt att se det som ett bakslag och så "tröstäta" lite för att det är ju ändå åt helvete :s

Jaja...håll tummarna att min känsla är fel och att våger visar minus då jag ställer mig på den i morgonbitti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0