Första officiella dagen med Rivstart 2011 2.0

Dagen har gått bra...men jag har ju redan kämpat i några dagar och börjar komma bort från sötsuget. Detta tackar jag Viktväktarnas "godis bars" för ;) De stillar suget man har med råge, vilket är bra.

Passade på att ta ett cykelpass på 30 minuter då barnen var på skola och dagis. Skönt att göra bort det på förmiddagen ;) Sen har jag suttit och gjort upp ett träningsschema för gubben min. Ska jag träna och va duktig så ska han också det har jag bestämt ;) Han har också ett eller annat kilo för mycket som inte är allt för hälsosamt i längden :p Det bästa av allt är att han gick i allafall med på att testa det ;)

Har även fått med min allra bästa vän på Rivstarten ;) Så nu kommer det att gå ÄNNU lättare då vi har varandra att peppa och stödja då det är jobbigt. Vi har ju lyckats en gång förr, så varför skulle vi inte göra det nu? Med lite tjurskalle och jävlaranamma så fixar det sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0