Att vara uppretad

Det är tydligen det bästa sättet att få till en effektiv träning ;) Min son lyckades reta upp mig till max under morgonen, men jag höll mig lugn hela tiden han var med. Sen när jag satte mig på träningscykeln lät jag ilskan komma ut...och det blev drygt 1 mil på 30 minuter ;) Så inget ont som inte har nått gott med sig ;)

Jag hoppas att vågen visar ytterligare ett bra resultat på torsdag...trots att helgen som var inte var den bästa ur matsynpunkt, men ur många andra synpukter ;) Vi hade en jätte trevlig helg tillsammans med 3 andra familjer i Lycksele där vi bodde i husvagn och besökte djurparken. Så det trevliga övervinner det dåliga matintaget :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0