Fredag

Det är ju fredagar som jag har haft som vägdag, och det har jag tänkt även denna gång. Så i morse ställde jag mig på vågen för att se om de senaste 5 dagarna har gett nått resultat...och det hade det. Ett litet minus fanns det. Räkande ut att om jag ska nå målet 62 kg till den 19 februari så måste jag gå ner ca 0,5 kg varje vecka. Känns ju inte helt orimligt...bara jag håller mig från frestelserna och är duktig med motionen.

Har hört att de sista kilona är de värsta kilona att få bort och jag börjar minsann tro på det. Kanske är det för att man inte är överviktig längre som det är jobbigare och att motivationen kanske tryter p g a det...eller vad kan det vara. De verkar då inte vilja försvinna...eller så kommer de envist tillbaka :p

Så här ser det i allafall ut idag:

Nuvarande vikt: 63,8 kg
Viktminskning: -0,7 kg
Första mål: 62 kg
Målvikt: 58-60 kg

Kommentarer
Postat av: Kia

Du ska se att du fixar det :) Längtar själv tills man närmar sig målvikten. Känns som att jag börjar hitta tillbaka nu, går sakta men säkert framåt :)

Kramen

2010-01-27 @ 16:22:41
URL: http://kiasviktresa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0