Jag har fuskat...

Eller det kanske inte kallas fusk... Åkte ju på den där vidriga magsjukan här i början av veckan. Så veckans resultat blev ett minus ;) Ett rätt så bra minus också. Så jag är i allafall nöjd att jag nådde mitt mål som jag hade satt som jag ville nå till i dag.

Kommer att försöka vara lika duktig som hittils och förhoppningsvis gå ner de här sista kilona som jag så gärna vill ha bort. Så nu ändrar jag målet till 60 kg. Sätter väl ett datum på när jag vill att jag ska nått dit också... Vi säger 2 april, det är 6 veckor bort...realistiskt och bra.

Nuvarande vikt: 61,7 kg
Viktminskning: 1,2 kg
Andra mål: 60 kg
Målvikt: 58-60 kg

Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som ett bra mål! Man ska inte stressa sig fram.

2010-04-13 @ 21:43:13
URL: http://www.stayfit.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0