Det går trögt

I veckan har det gått trögt. Har visserligen inte ätit en massa onyttigt eller så, men motionen har inte blivit av så som jag hade önskat. Beror nog på att jag suttit med näsan i böckerna och pluggat till tentan som vi hade i dag...

Men det är en vecka kvar, och även om jag kanske inte kommer att nå ända till mitt mål så kommer jag att vara bra nära i allafall ;) Provade idag de kläder som jag ska nästa fredag och det kändes helt ok, jag kommer att kunna känna mig fin och det var liksom det som jag strävat efter.

Nu ska jag försöka köra hårt den här kommande veckan... Önska mig lycka till!

Nuvarande vikt: 62,9 kg
Viktminskning: 0,0 kg
Första mål: 62 kg
Målvikt: 58-60 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0