84 kg

Efter att ha fått 3 barn på 3,5 år så har kroppen tagit stryk. Många kilon har fastnat på ställen som jag inte vill ha de. Så när Wilma var 1 månad så bestämde jag mig att göra något åt saken. Kampen mot de elaka kilona hade börjat, och jag har tänkt vinna...

Så här såg jag ut söndag 15 april.
84 kg

Det blev en chock för mig. När jag såg bilderna så kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. Visst, jag hade nyss fått barn. Men att det var sååå hemskt hade jag inte trott ens i min vildaste fantasi. Spegelbilden sa ju nått annat.

Så jag åkte i väg och köpte Naturdiet för att köra det en vecka och få en liten kickstart i min viktnedgång. Under den veckan gick jag ner 1,5 kg och var suerpeppad att fortsätta. Satt under veckan och skrev ner vad jag skulle äta alla mål under nästkommande vecka och hur många points det var. Jag hade tänkt fortsätta min viktminskning med Viktväktarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0